Anmälan till träning Barn/Trupp - Östra Torp GF

Här anmäler ni ert barn till gymnastik.

Följ instruktionerna och fyll i formuläret så noggrant som möjligt.

Ert barn hamnar i kö och så fort det finns en plats i grupp så kontaktar vi er.

Information om avgifter och våra olika grupper finns på vår hemsida ostratorpgf.se

Välkomna!

Östra Torp GF är personuppgiftsansvarig för behandlingen av personuppgifter som sker inom ramen för föreningens verksamhet. Genom att anmäla ert barn till Östra Torp GF samtycker ni till att vi använder uppgifterna i vårt register, se användarvillkor. Föreningen har full transparens och du som medlem/målsman kan enkelt se och ändra alla uppgifter vi har om dig, genom att logga in som ”medlem/målsman” på vår hemsida ostratorpgf.se.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ eller grupp som tex. bild, statistik, etc. publiceras på Östra Torp GF:s hemsida och på sociala medier.
Ja - utan namn
Nej
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skrivs endast under Målsman 1 och ev Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -